Näin onnistut tupakoinnin lopettamisessa

Houkutuksen tunne voi olla voimakas. Tässä muutamia hyviä vinkkejä ja tekniikoita, jotka auttavat sinut takaisin raiteille.

Avain tupakoinninlopettamiseen on suunnittelu. Kun valmistaudut henkisesti tupakoinnin lopettamiseen ja suunnittelet sitä etukäteen, onnistut myös helpommin. Oheisista artikkeleista saat hyviä neuvoja onnistumiseen ja varmistat, että pysyt päätöksessäsi koko elämäsi. Savuttomalla elämällä on runsaasti hyviä puolia – lue niistä lisää.

Kun puoliso tai asuinkumppani jatkaa tupakoimista

Jos läheisesi polttavat, on päätöksestä vaikeampi pitää kiinni. On olemassa strategioita, jotka voivat auttaa.

Näin se onnistuu

Käytettävissä on dokumentoituja strategioita tupakoinnin lopettamiseen riippumatta siitä, onko lopettajan tarkoitus juosta maraton, perustaa yritys tai yksinkertaisesti vain lopettaa tupakointi.

Entä, jos sorrut

Vaikka sortuisitkin polttamaan tupakkaa, ei se tarkoita, että olet epäonnistunut. Näiden vinkkien avulla pääset takaisin raiteille.

Viisi vaihtoehtoa keskipäivän tupakkatauolle

Lue, kuinka voit jättää väliin tupakkatauon kiireisenä työpäivänä.

Hallitse aterianjälkeistä tupakanhimoa

Lue, miten voit hillitä aterian jälkeen iskevää tupakanhimoa.

Viisi rentoutustekniikkaa stressin lievittämiseen

Vieroitusoireet ja tupakanhimo voivat olla vahvoja ja aiheuttaa stressiä.

Tupakkalakon jatkaminen repsahtamisen jälkeen

Tiesit varmasti, että tupakoinnin lopettaminen on vaikeaa, ja että useimmat...

Pidä taukoja ja anna itsellesi aikaa

Tupakoinnin lopettaminen käy helpommaksi ajan kuluessa...

Näin sinun pitää syödä, kun lopetat tupakoinnin

Painonnousu on monen tupakoinnin lopettajan todellinen huoli.