Uusi, entistä parempi aamurituaalisi

Kun lopetat tupakoinnin, sinun täytyy joka ikinen aamu kertoa itsellesi, että tänään et polta. Tämä hetki voi olla joko pelottava tai voimauttava riippuen siitä, miten siihen suhtaudut.

Jokainen ex-tupakoitsija voi kertoa, että tärkeintä tupakoinnin lopettamisessa on suunnittelu. Kun käytät joka aamu hetken käyden tulevaa päivääsi läpi ja tunnistat haasteet, joita päivän aikana saattaa tulla vastaan, voit valmistautua olemaan vahva ja säilyttämään hallinnan tunteen.

Sen sijaan että sytyttäisit savukkeen, käytä joka aamu herätessäsi muutama minuutti siihen, että esität itsellesi kysymyksiä ja suunnittelet tulevan päivän kulun. Seuraavilla kahdeksalla kysymyksellä pääsee hyvin alkuun. Laadi suunnitelma jokaista kyllä-vastausta kohden, jotta tiedät, miten selviät tilanteesta polttamatta.

Tulenko tämän päivän aikana olemaan

  • stressaavissa tilanteissa
  • negatiivisesti minuun vaikuttavien ihmisten seurassa
  • erossa ihmisistä, jotka tukevat ja rakastavat minua
  • tilanteissa, joissa muut polttavat
  • tilanteissa, joissa minulla oli tapana polttaa
  • suuren työpaineen alla
  • pitkiä aikoja autossani
  • pitkiä aikoja yksin?

Lue, miten ex-tupakoitsija Christian käsitteli aamuista tupakanhimoaan.

Tarvitsetko apua oikean nikotiinikorvaushoitotuotteen valinnassa?

Oppaamme avulla löydät nopeasti omiin tarpeisiisi parhaiten sopivan nikotiinikorvaushoitotuotteen.

Aloita >

Entisen tupakoitsijan vinkki: Ajattele perhettäsi

Chris löysi tapoja motivoida itseään välttääkseen tupakointiin sortumisen.

Katso video >

Avaimet tupakoinnin lopettamiseen

Miljoonat ihmiset aloittavat savuttoman elämän vuosittain. Sinäkin voit olla savuton. Lue tästä, kuinka pääset alkuun.

Lue lisää >