Aloita savuton elämä

Tupakoinnin lopettamiseen on monia teitä, eikä matka ole aina helppo. Onneksi tupakoinnin lopettamiseen on olemassa valtavasti erilaisia vinkkejä ja strategioita.

Jotta onnistut tupakoinnin lopettamisessa, on alkuun päästävä tehokkaasti. Kun olet päättänyt lopettaa, on hyvä miettiä jo etukäteen, kuinka suoriudut siitä parhaiten. Kun olet miettinyt asiaa tarkkaan, pääset myös paremmin alkuun. Olemme koonneet oheen artikkeleita, joista voit saada hyviä neuvoja tupakoinnin lopettamiseen. Lue lisää ja selvitä sinulle parhaat keinot

Mitä syödä, kun lopetat tupakoinnin

Taistele tupakanhimoa vastaan ja hallitse painoasi näiden terveellisten ruokaehdotusten avulla.

Ei enää päivän viimeistä tupakkaa

Vältä tupakkaan sortumista pitkän päivän jälkeen, kun tupakanhimo on voimakkaimmillaan.

Miksi tupakoinnin lopettaminen vaikuttaa mielialaasi

Reagoiko mielialasi tupakoinnin lopettamiseen? Et ole yksin.

Viisi tapaa vastustaa aamuista tupakanhimoa

On aivan luonnollista, että aamuista voi olla vaikea selvitä, kun olet lopettamassa tupakointia.

Pidä taukoja ja anna itsellesi aikaa

Tupakkatauoissa on kyse oman ajan ottamisesta. Vaikka et enää poltakaan, voit silti yhä nauttia pikku tauoista.

Palkitse itsesi. Olet sen ansainnut.

Aina kun vastustat tupakanhimoa, treenaat aivojasi rikkomaan yhteyden tekemäsi asian ja tupakoinnin välillä.

Uusi entistä parempi aamurituaalisi

Kun lopetat tupakoinnin, sinun täytyy joka ikinen aamu kertoa itsellesi, että et polta yhtään savuketta koko päivänä.